FAQ
BESTELLINGEN EN VERZENDING
WANNEER ONTVANG IK MIJN ORDER?
We streven ernaar uw bestelling binnen de 24 uur te verzenden.
KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.
NAAR WELKEN LANDEN VERZENDEN JULLIE?
Momenteel verzenden we enkel naar België & Nederland.
HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?
De verzendkosten bedragen €5,60 (GRATIS VOOR BESTELLINGEN BOVEN DE €49)
RETOURNEREN EN TERUGBETALINGEN
WAT IS HET RETOURTERMIJN?
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen.
WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?
Retourneren is enkel mogelijk wanneer het pakket in oorspronkelijke staat is.
Het item mag niet gedragen en/of gewassen zijn. Het moet geschikt zijn voor wederverkoop. Ook de oorspronkelijke labels dienen er nog aan te zitten.
De verzendkosten worden niet vergoed.
HOEVEEL BEDRAGEN DE RETOURKOSTEN?
Deze zijn afhankelijk van de hoeveelheid, leveringsdienst en het land waavan je verstuurt.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
Meld je retour aan via het klantenportaal.
Door in te loggen met jouw e-mail adres en ordernummer kan je kiezen welke bestelling je wilt retourneren.
De producten die je wilt retourneren moeten ongewassen en ongebruikt zijn in de originele verpakking en met alle labels er nog aan.
Nadat de retourzending wordt geaccepteerd, zal je het pakket zelf naar ons terug moeten sturen.
RETOURADRES:
Dreave
Snellewindstraat 13
3950 Bocholt
IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?
Zelfs na dat wij alles grondig controleren alvorens het verzonden wordt, bestaat de mogelijkheid dat er toch een beschadigd product bij u geleverd wordt vanwege een productiefout of bij de levering.
Indien u een beschadigd product heeft ontvangen, gelieve dan onmiddelijk contact met ons op te nemen via info@mensessentials.be met de beschrijving en gedetailleerde foto's van het probleem. Wij helpen u dan graag verder.
WANNEER ONTVANG IK MIJN TERUGBETALING?
We streven ernaar om binnen de 5 werkdagen na ontvangst van uw retourzending de betaling te verwerken. Afhankelijk van de betaalmethode kan dit tot 5 werkdagen duren voordat uw terugbetaling beschikbaar is op uw rekening.
BETALINGEN
WAT ZIJN DE BESCHIKBARE BETAALMETHODEN?
Wij accepteren Bancontact, Apple Pay, Google Pay, Maestro, Mastercard, Amex, Paypal, Unionpay en Visa.
PRODUCTEN
HOE VIND IK DE JUISTE MAAT?
Door gebruik te maken van onze maattabel die toegevoegd is bij elk product kunt u snel en gemakkelijk te weten komen welke maat voor u geschikt is.
HET PRODUCT OF DE MAAT DIE IK WIL IS UITVERKOCHT, WAT NU?
Als een product of maat dat u wilt uitverkocht is kunt u zich aanmelden om een e-mail te ontvangen wanneer dit product terug in voorraad is.
Deze knop kunt u vinden bij het uitverkochte product.
CONTACT
HOE KOM IK IN CONTACT MET DE KLANTENSERVICE?
Via het contactformulier op onze website komt u rechtstreeks in contact met onze klantenservice.
SAMENWERKING?
Hoe kan ik in contact komen met jullie voor een eventuele samenwerking?
Stuur een e-mail naar info@mensessentials.be en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.